Ölands Golfklubb Ölands Golfklubb

30-ÅRS JUBILEUM

Kom och fira med oss den 9 juli när Byxelkroks Golfklubb firar 30 år!

Byxelkroks Golfklubb fyller 30 år!

Det firar vi med en Jubileumstävling. Spelformen är en tvåmannalagscramble med första start kl 9.00. Anmäl er som ett lag eller individuellt (så ser vi till att du får en lagkamrat). Anmälan (via GIT-tävling eller lista) är öppen t.o.m. torsdagen den 30 juni.

Klockan 18 serverar Kafé Enerum en sommarbuffé (se nedan) och dagens vinnande lag koras. Kafé Enrum, som är lite utökat för kvällen, har öppet till kl. 23 så det finns tid att umgås med dina golfvänner och kanske träffa några nya.

Tävlingsavgift inklusive buffé 400 kr/person + eventuell greenfee. Möjlighet finns också att bara spela, det kostar då 100 kr/person + eventuell greenfee.

Vill man enbart vara med och umgås på kvällen så går det bra till en kostnad av 350 kr. Anmäl  detta direkt till Karin på Kafé Enerum eller till kansliet senast torsdagen den 30 juni.

Buffé med kallskuret:
· Nachos med guacamole
· Tomat och mozarella-sallad
· Hembakt kuvertbröd med smör
· Couscoussallad med grönsaker och hummus
· Grekisk pastasallad med tsatsiki och kalamataoliver
· Krämig potatissallad
· Skivad kall rostbiff
· Skivad rökt lax med kapris och dill
· Kycklingspett
· Salami
· Prosciutto
· Smörgåskex
· Fikonmarmelad
· Brie, gorgonzola, västerbottenost
· Vindruvor
· Godisskål
· Kaffe
· 1 glas vin eller 1 starköl ingår

Övrig dryck finns att köpa på Kafé Enerum som håller öppet till senast 23:00 denna kväll.

Betalning: Swish 123 608 68 47. Märk med 30-år + Golf Id. Du som inte har Golf Id märker med 30-år + Mat