Alla medlemskap t.o.m. 2024-12-31

Greenfeemedlemskap 380 kr t.o.m. 2024-12-31.

Fyll i ansökan här bredvid när det är gjort betalas avgiften via Min Golf.

OBS! Var du medlem hos Byxelkroks GK 2023 ska du INTE fylla i en medlemsansökan. Din avgift är då upplagd redan i Min Golf så det är bara att logga in där och betala.

Medlemsansökan

Övriga medlemsformer, se: Medlemsavgift

Har du inget golf-ID eller glömt ditt golf-ID eller inte varit medlem i en golfklubb på ett par år, klicka på pilen i rutan "Har du Golf-id?" i formuläret nedan och välj Nej

OBS! All vår information går via mejl, se till att ha rätt mejladress i golfens medlemsregister.

Medlemsuppgifter för Golfens IT-system, GIT.
När jag beviljas medlemskap i Byxelkroks Golfklubb försäkrar jag att följa klubbens stadgar och bestämmelser som fattas av styrelsen och klubbens årsmöte, samt att jag ger mitt tillstånd att mina personuppgifter vidarebefordras till Svenska Golfförbundet för registrering.

Medlemsvillkor för Byxelkroks Golfklubb

För alla medlemskap gäller nedanstående villkor med ett par undantag

• Du kan registrera dig direkt i golfens meddlemsregister genom att fylla i och skicka formuläret här intill.
  • Erhåller aktivt medlemskap med Golf-ID från Sv. Golfförbundet (SGF)
  • Tillgång till "Min Golf" via www.golf.se.
  • Försäkring med olycksfallsdel och ansvarsdel.
  • Svenska Golfförbundet har slutat med medlemskort, du kan istället skriva ut ett HCP bevis på Min Golf.
  • Vid betalning aktiveras ditt medlemskap senast ett dygn efter att klubben fått meddelande om betalning.
    OBS! Vid betalning via bankgiro kan det ta upp till tre vardagar innan innan betalningen når oss.
  • Vi skickar en bekräftelse via mejl på medlemsansökan och vid direktbetalning av nya medlemmar.
    Får du ingen bekräftelse har du förmodligen fel e-postadress i golfens medlemsregister eller filtreras mejlet till annan mapp hos dig. Meddela oss rätt adress eller ändra själv på "Min Golf".
  • Vi skickar ingen betalningsbekräftelse till medlemmar sedan förra året.
    Är du osäker på att ha betalt; logga in på ”Min Golf”, har betalningen inte registrerats anges vid ditt namn:
    Ej Aktivt Medlemskap.
  • Ska du avsluta ditt medlemskap meddelar du oss det.
    Medlems- och spelavgiften är inte återbetalningsbar – ej heller vid eventuellt utträde eller uteslutning - under den aktuella perioden.

GDPR (General Data Protection Regulation).

Byxelkroks Golfklubb följer de riktlinjer som Riksidrottsförbundet samt Svenska Golfförbundet har tagit fram som regelverk när det gäller behandling av personuppgifter i idrottsverksamheten. Se länken Personuppgiftshantering i golfen

Vi använder Golfens IT-system (GIT) för att registrera våra medlemmar. Är det något som du undrar över är du välkommen att höra av dig till kansliet.

Du kan själv ändra dina uppgifter på www.golf.se och ”Min golf” beträffande adress, email mm. Du kan även ange om du inte vill att ditt namn ska visas, det står då "Sekretess" på anmälnings- och resultatlistor.

Genom att skicka in dina personuppgifter i formuläret godkänner du att Byxelkroks GK sparar dina uppgifter i Golfens IT-system.