Ölands Golfklubb Ölands Golfklubb

Golftränare till juniorer sökes!

Spelar du golf? Är du intresserad av att vara med och utveckla den nya golfgenerationen?

Byxelkroks GK har som ambition att erbjuda unga (från ca 10 år) att få prova på golf eller kanske ta steget mot grönt kort. Med start förra året har vi kunnat nyttja ett övningsområde för närspel i direkt anslutning till golfbanan. Möjlighet kan även finnas att gå ut på banan med de juniorer som kommit lite längre.

Veckor som kan bli aktuella är v. 27-v. 32, exempelvis 1,5 h 3 dagar i veckan. Upplägg kan diskuteras utifrån dig som är intresserad. Vi söker två personer som tillsammans skulle kunna hålla i denna verksamhet, med stöd av golfklubbens junioransvariga.

Är du intresserad? Maila ditt intresse till info@byxelkroksgk.se så hör vi av oss!

// Ulrika J Ståhl och Karin Redelius, Byxelkroks GK